Archiwum - 5 czerwca 2002

Noca.. Komentarze (1)
05. czerwca 2002 23:43:00
linkologia.pl spis.pl

Puchowatosc mojej koldry tak bardzo mnie przyciaga.. Ledwo oczu nie zamykam.. Tymczasem jutro egzamin, na ktory umiem niewiele. Znowu bede wygladala jak trup, znowu zapomne nawet ta garstke wiedzy, ktora gdzies sie tam w glowie kolacze. Komar wlecial do pokoju. Bede dzisiaj z kims spala!:) Uwielbiam goryle. Czy juz to mowilam? Zbieram wlasnie na wylot do Afryki. Dzisiaj nie bardzo potrafie sie wypowiedziec. Moze jutro?

betty : :

Klasycznie Komentarze (1)
05. czerwca 2002 17:10:00
linkologia.pl spis.pl

Nie wiem czy dobrze robie, ze zaczynam tu pisac. Naczytalam sie sporo psychologicznych dywagacji dotyczacych "wybebeszania" sie w necie i moze mi pasc na mozg niedlugo:) Miejmy jednak nadzieje, ze wszystko skonczy sie tak dobrze, jak sie teraz zaczyna. Jako, ze nie opanowalam jeszcze html'a (niedlugo, niedlugo), to strona bedzie zwykla. I dobrze. Nie chodzi przeciez o forme, ale o tresc:) Mam 20 lat, studiuje politologie, mieszkam na zachodzie kraju i bardzo lubie lato:) Let the fun begin!

betty : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930